Post by vuimalepenma on Mar 6, 2022 16:52:15 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lumber Empire: Idle Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lumber Empire: Idle Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ infinite points hack ▞▞▞
▞▞▞ Lumber Empire: Idle Tycoon 2022 version ▞▞▞
Detta spel skapades på grund av girighet efter pengar och inte för att underhålla spelare. De flesta annonser har en bluffstängningsknapp, när du trycker på den öppnar den faktiskt nedladdningssidan för de annonserna istället för att stänga annonserna. Spelpengarna är värdelösa, du kan inte köpa något förutom att uppgradera dina maskiner som förresten kommer att återställas till nivå 0 igen efter att du (bluff) uppgraderat din fabrik. Ja, det är en bluffuppgradering, eftersom verkligheten är att de återställer den till noll och faktiskt inte uppgraderar den.
Jag älskar tomgångsspel och det här är faktiskt superkul än så länge
Jag gillar det, jag skulle lägga till ett torkalternativ till virket eftersom du redan har ett byggset för torkning, än att du kan lägga till en annan bearbetningslinje bara för dem. Avsätt eventuellt även det materialet för husbyggarna.
Att berätta för folk hur man använder biz-poäng och göra managerkort för uppgradering mer tillgängligt skulle hjälpa spelet
Vid uppstart säger appen att jag ska uppdatera, men finns ingen uppdatering att hämta...
Det finns ett par reklamfilmer men det är superkul!
Batteriet tog slut och alla framsteg förlorade
Det är roligt och roligt men det är så konstigt att varje gång jag skaffar ett nytt sågverk börjar jag om från början. Som om jag fick det medelstora sågverket tappade jag alla mina framsteg i basic
Om det var kul. Spelet som frös, avinstallerade och ominstallerade förlorade min progression.
För närvarande är det ingenting som annonsen du tittar på. Du kommer att se en annons var 1:e minut ungefär som spelet visar att det handlar om ett timmerbruk. Det riktiga spelet är att titta på annonser och vänta på att annonserna ska slutföra om du kan stänga dem eller så fortsätter de bara. Jag kommer att säga att de har en annonsfri knapp värd som $27.99 nu är jag inte säker på om det där USD eller AUD någonsin är massor av pengar för ett långsamt spel som kräver att du är där varannan timme eller så blir damen upprörd över att bruket stängt. Ge dig en chans.
Jag fick betald version men kan inte spela mer eftersom det här spelet tömmer batteriet mycket
Spelets idé är trevligt, men mängden nödvändiga annonser är tung, och det var ett tecken på att du måste köpa deras VIP-medlem, och det blev klart när spelet inte kommer att uppgradera specifika produktionsledare och dina framsteg kommer att vara mycket långsamma . Avinstallerade spelet och leta efter ett annat
Lumber Empire: Idle Tycoon ব্যাজ mavj
Op-spel du kan passera med det och härlig grafik med 4d-vibrationer. Jag lever det här spelet
Material staplas upp för mycket och skapar en flaskhals i den första bukten med gaffeltruckar som bara sitter på tomgång, behöver möjlighet att sälja eller lagra överflödigt material eller något.
Anständigt spel, men nu låter det mig inte spela eftersom det förmodligen finns en uppdatering. Det enda problemet är att de enda alternativen på den här sidan är Avinstallera eller spela ingen uppdatering. Klicka på spela för mig tillbaka till att det finns en uppdateringsskärm. Klicka på uppdatera och för mig tillbaka till den här skärmen. Så nu har jag slutat med alla pengar jag tjänade på det här spelet. Bra utvecklare du vann den här omgången. Jag kommer inte att spendera min tid med något spel från detta företag! Om du har det radera det nu!!!
Väldigt bra och roligt spel 👍
Det är ett riktigt tidskrävande spel och när du väl går upp i nivå får du mycket pengar snabbt.
Jag gav den här en extra stjärna eftersom jag av någon anledning fortfarande spelar den. Det blir snabbt en simulator för att titta på annonser för att få något gjort. Det kostar $20 att bli av med annonser, vilket är löjligt dyrt för ett inaktivt spel. Också om du är ute ur spelet medan du tittar på en annons eller bara inte är aktiv, fortsätter ingen av timern som spelar någon roll, vilket betyder att du bokstavligen måste sitta på spelet för att något ska köras. Och det finns inte tillräckligt att göra för att motivera att det är värdefull användning av tid. Förutom att titta på annonser.
Bra spel utan reklam och det är ett bra inaktivt spel
Det var ett roligt spel men kan inte längre spela det eftersom det säger till mig att en uppdatering är tillgänglig när det inte finns någon uppdatering tillgänglig
Jag gillade det, spelade det i 3 timmar på en dag. Men efter en dag var alla mina framsteg förlorade.
Jag installerade spelet, det fungerade nu har slutat fungera. Varje avsnitt har stannat
Star Shoot VS Arcade fffl
Mycket besviken på kundservicen. Även molnräddningar är ett skämt/lögn när alla framsteg gick förlorade för bara två dagar sedan.
Vänligen begränsa annonser till under 15 sekunder. Vissa annonser är 3 sekunder men 30 sekunder är för mycket
Jag installerade det här spelet baserat på annonsen och betalade till och med för premium för att bli av med annonser. Sprang i några dagar och flyttade fram sågverket flera gånger till där jag hade sliplinan tillgänglig. Vaknade nästa morgon och det sa att det fanns en uppdatering men nu kommer den bara att avinstalleras och jag kan inte installera om och spela spelet. En besvikelse.
Kan inte spela. Kommer inte att uppdatera. Thx, det funkade!
Kul, men för mycket reklam
Jag vet, det här är ett dumt litet telefonspel, men det är ganska roligt att spela. Tills man kommer lite långt. Chefsuppdateringar behövs för att uppdatera din utrustning, men det kan du inte eftersom vagnarna bara uppdaterar samma chefer även om deras utrustning är maxad. Så det slutar med att du inte spelar för att du har fastnat på samma plats. Förutom det är det ett ok spel. Förhoppningsvis är detta ett fel och att det åtgärdas. Jag vill se hur långt jag kan gå.
Brutalt spel. Köp inte VIP. Det gör faktiskt spelet VÄRRE. LÄS suben på Reddit. Faktiska recensioner och klagomål från spelare. Spara försämringen och hitta ett annat inaktivt spel.
det här är inte spel för tid, det är att tänka på hur man hanterar en verksamhet steg för steg
Ett annonsvisningssystem lindat runt ett inaktivt spel.
Det är okej ett litet tag.Efter några dagar om dagen kan du höja nivån en relativt lagom tid det blir allt mer tidskrävande. Att behöva vänta 120 sekunder varje gång på en beställning och det händer inte om du inte är på det gör det inte roligt. Jag kanske återkommer men för nu är min tid klar med det efter ca 5 dagar. Kul de första dagarna men blir gammal och lång väldigt snabbt tyvärr.
Spelet spelar inte i närheten av vad som annonserades i videon. Jag skulle definitivt kalla det till 100 % falsk reklam.
Slöseri med tid!! Inget processskydd. Jag spelade i evenemanget. Sedan loggade jag in på Google och hela processen började om. Jag var redan klar med evenemanget och väntade på presenterna 6 timmar senare. Snälla ge mig presenterna jag har sett omkring 2000 annonser för att göra det. Innan jag förlorade processen var jag på Facebook och instagram. Sedan bestämde jag mig för att logga in på Google för att spara och skydda processen. Men jag förlorade allt. Sjukdom
Trevligt att spela men inte många videor då det är sluta spelet är för bra
Efter att ha betalat, vid slumpmässiga tillfällen fortsätter spelet att gå in i svart skärm och fryser telefonen så jag måste hålla ned strömknappen för att starta om telefonen, annars förblir det bara så. Förlorade också alla mina räddningar. Jag har inget emot att se 100 adds per dag, bara fixa essuse så köper jag en proversion.
Inte spelet som annonserades. Vissa aviseringar pushade, även med aviseringar avstängda.
Jag är beroende av det här spelet. Allt är lyhört och att uppgradera utrustningen är så tillfredsställande. När ditt flöde av pengar ökar kan du känna bråttom att spara mer. Spelet lär dig hur du fattar värdefulla och produktiva beslut. Älskar spelet och jag spelar det regelbundet hela tiden.
Knapparna är missvisande, det är hela fyrkanten som kan tryckas in inte knappen de ligger ut. Så om du råkar träffa en ruta kommer den att använda dina resurser du betalat för. Den skära dig vid varje ansträngning. raderade
Det var kul i början, jag spelade det lite när jag var isolerad, på grund av den kärleksfulla omnicrom. Jag lyckades få till 3:an från förra fabriken innan den inte längre ville öppna. Allt jag får är laddningsskärmen med snubben som försöker stjäla trädet och en kugg som snurrar hela tiden. Jag har väntat 30 minuter, ingenting händer. Jag följde den rekommenderade felsökningen, startade om telefonen och wifi men problemet fortsätter. Jag skulle älska att ge det en 5 stjärna, i min nuvarande situation kan jag inte. ☹
Att vänta på beställningar som krävs för att bygga färdigt är galet, för mycket väntan. Annonser överallt om du vill ha någon progression, och inkomsten stannar när det tar en evighet för omsågningen. Hitta ett annat ledigt spel
Njut av spelet, men måste säkerhetskopiera så att du inte förlorar dina framsteg om du byter enhet!
Speldesignen trasig med avsikt så du kommer att spela ett tag innan du kan se hur fixat det är mot dig. Idiotisk design gör det så att ingenting följer sunt förnuft eller logik. En nivå 10-anställd ute ger en nivå 100 plus. Du kan bara få vissa föremål genom att titta på annonser. Allt du gör kretsar kring annonstittande. Du kan alltså inte jämna ut varje anställd lika för varje process så att det blir en balans eller smidig drift. Undvik speldesigner som denna.
Annonsen du visar återspeglar INTE korrekt spelupplägg alls. Jag är oerhört besviken.
Varje gång du får det datoriserade sågverksspelet låser sig. Gaffeltruckar stannar. Bra spel fram till dess, fixa det och jag kommer att fortsätta spela.
Spelet fortsätter INTE när det är stängt. Tjänar inte pengar hus byggstopp men tidsgränsen fortsätter. Du måste hålla spelet öppet och på för att allt ska fortsätta